خبری سیاسی انتقادی اجتماعی

خبری سیاسی انتقادی اجتماعی


سلام به پیشگاه حضرت دوست که همه خلقت تحت فرمان اوست

 

دوستان عزیز من تا تاریخ 18 / 4/ 91 تا ساعت 6 بعد ظهر وبلاگی با نام بیداری  

         www.bedary.com     

 

  داشتم که چندین ماه روی آن زحمت کشیدم و هدفی جزء روشن گری و دشمن شناسی و علل و عوامل مشکلات داخلی و بین المللی بود که توسط گروهی بنام   تیم آلفا  هک شد

ببیند منطق دشمنان بشریت را آنان که دم از آزادی اندیشه و دمکراسی حرف می زنند ولی طاقت شنیدن حرف دیگران را ندارند

عزیزان از اینکه تا کنون همراه من بودید صمیمانه سپاسگذارم و من کسی نیستم که به این زودی ها عرصه مبارزه را ترک کنم و با خود عهد بستم تا پای جان به روشنگری خود ادامه دهم حتی اگر در این راه به فیض عظیم شهادت نائل شوم  چون آرزوی قلبی من است

اما دوستان خوبم مرا همچنان حمایت کنید و اگر تمایل داشتید وبلاگ بنده را لینک کنید و از این طریق شما هم در این مبارزه نا برابر و ظالمانه با من شریک شوید

تیم آلفا در برابر منطق ما کم آورد و نشان داد که کاری که انجام داده آب در هاون کوبیدن است و تاریخ نشان خواهد داد چه کسانی موفق خواهند شد

اکنون حق در مقابل باطل قرار گرفته و بدون شک جبهه حق که از حمایت  مردمی مصمم و جسور و همچنین از حمایت خداوند بر خوردار است و  پیروز میدان خواهد شد ، چون از حمایت خداوند و مردم بر خور دار می باشد  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: حسین ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , 2060.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com

مترجم سایت